Blog premiat

marți, 9 ianuarie 2018

Ganduri de inceput de an

   Am intrat cu optimism in noul an, de altfel eu mereu am vazut ce am in pahar nu ce-mi lipseste, potrivit acestui lucru  marturisesc ca sunt recunoscatoare Papusarului Sef ca am avut parte de  lucruri frumoase, speciale, nemaintalnite, unele ce-i drept  m-au cam dat peste cap dar  cumva au deschis porti spre noi oportunitati!
   Nu intotdeauna reusim sa facem ce vrem! poate mi-as fi dorit in anul ce a trecut sa pot calatori mai mult, sper sa fie anul acesta - anul meu! sa pot sa ma hranesc spiritual in compania unor oameni bogati sufleteste care se conduc dupa valori de la care nu fac rabat!
    Bucuria sufletului meu cu greu poate fi umbrita, ma bucur de lucruri marunte, care poate pentru unii par de nebagat in seama dar care mi-au aratat in timp cata valoare pot avea....insa am inteles ceva - toate lucrurile se intampla la vremea lor, nu putem forta nimic, sper insa in acest an sa mi se intample ceva inedit, diferit de anii trecuti ..chiar usor idilic daca se poate spune asa....sa fie un an mai creativ, de ce spun asta?... am privit oglinda sufletului si vad in ea o schimbare, traiesc intr-o lume grabita si agitata si eu raman enervant de calma, o fi bine, o fi rau?
   Ma bucur de inca un lucru  in acest an...focusul meu nu e pe profit! e pe oferit si primit iubire si intelegere de la cei din jur! vreau sa raman o fiinta  calma si visatoare...chiar daca visele pe care le am acum nu se vor implini niciodata!esential e altceva sa nu ma pierd in rutina! foarte important si faptul sa fiu  sanatoasa, sa nu depind de pastile, decat de aerul pe care il inspir.
   Da! sufletul meu e plin de sperante, de un infinit de ganduri, vise care aduc cu ele multe provocari, provocarile ma vor ajuta sa-mi depasesc limitele, sper sa reusesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu