Blog premiat

luni, 20 noiembrie 2017

Esti pace, esti liniste, esti lumina!

    Esti pace, esti liniste, esti lumina....Asta incercam sa-mi spun ieri cand pur si simplu din dorinta de a face cuiva un bine mi-am facut mie un rau...si din nou am ajuns la zicala din popor cu facerea de bine...de ce mama zmeului nu-mi vad eu de treaba si nu ma ocup de problemele mele care evident sunt suficiente ci mai trebuie sa incerc sa fac lumina si in mintea altora, zau daca pricep!
   Capul face - capu' trage...si am tras-o si eu! dar asa imi trebuie! m-am ales cu jigniri din partea altora  si cu toate ca am realizat ca acele atacuri verbele erau  manifestarea lipsei, a durerii si suferintei  acelei persoane am ripostat, fapt care m-a incarcat cu energie negativa, fara sa ma gandesc la un lucru pe care mama mi l-a inoculat de mica in minte, ca noi suntem parti din Dumnezeu,  nu avem voie sa fim nici atacatori, nici victime, aseara pierdusem pur si simplu contactul cu cine sunt!
    De obicei, iau pozitia martorului nu-mi cobor demnitatea la nivelul acelei persoane, intorc spatele si o las sa vorbeasca in van....aseara m-a cuprins panica si am reactionat...si rau am facut! dar macar mi-am facut si un pustiu de bine, am sters orice contact cu acea persoana, imi pare rau s-o spun pentru ca da! e vorba de o persoana cu dizabilitati,  se stie ca acesti oameni se confrunta zi de zi cu refuzul societatii, acum am inmultit si eu numarul celor care spun  nu! daca pana acum i-am compatimit, de acum incolo am sa ma feresc sa-i mai am in cale...probabil ca nu stiu suficient de bine sa citesc in spatele unei dizabilitati, am crezut ca acea persoana are mult mai multe calitati, ca asa da Domnul, ia intr-o parte si da in alta, dar am simtit o mare rautate si asta m-a dezarmat totalmente..unii dintre cei  cu dizabilitati ofera lectii de viata ...am vazut atatea cazuri de persoane care s-au intrecut pe sine in pofida defectului...dar, nu ma pot lupta cu bagajul de frustrari a nimanui, furii refulate, asa ca  spun: Iarta-ma Doamne, dar nu pot!!! Bunul Dumnezeu sa-i ajute si sa-i intareasca pe toti, eu insa nu pot sa mai raspund la un atac cu mangaiere.

Un comentariu:

  1. Buna ziua, prietenii mei sunt Camila Rodela si sunt din Michigan, United
    Sunt aici pentru a depune mărturie despre lucrările bune ale lui DR.OGAGA ​​KUNTA în My Sotul meu și eu am fost căsătoriți de 27 de ani cu doi copii. Doar
    acum doi ani totul a venit până la capăt. Voiam soțul meu înapoi și am cerșit
    dar el nu a ascultat niciodată, așa că am dat peste câteva mărturii despre asta
    vrăjitoare specială. Unii oameni au mărturisit că ia adus Ex
    iubit înapoi, unii au mărturisit că el restaurează uterul și vindecă cancerul și altele
    bolnavii, unii au mărturisit că poate să vrăjească pentru a opri divorțul și de asemenea
    vraja pentru a obține o slujbă bine plătită așa mai departe. El este uimitor, am întâlnit și unul mărturie particulară, era despre o femeie numită Vera, ea a mărturisit despre ea
    cum a adus înapoi iubitul ei ex, iar la sfârșitul mărturiei ei, ea
    a scos emailul. După ce le-am citit toate acestea, am decis să încerc. eu
    la contactat prin e-mail și mi-a explicat problema
    ceea ce trebuie să fac, am făcut-o și soțul meu sa întors la mine. Ne-am rezolvat
    probleme, și am fost chiar mai fericit decât oricând înainte DR.OGAGA ​​KUNTA esti a
    omul înzestrat și nu-l voi opri publicându-l pentru că e minunat
    om. Dacă aveți vreo problemă și căutați un adevărat și autentic
    vrăjitoare, încercați-l oricând, este răspunsul la problemele dvs. Poti
    contactați-l prin e-mail: ogagakunta@gmail.com și rezolvați problemele
    ca mine.Ea poate rezolva următoarele probleme și mult mai mult.
    (1) DACĂ VREAȚI EX-BACK
    (2) VREAȚI SĂ CONVENȚI SOSIUNEA DUMNEAVOASTRĂ PENTRU ÎNCĂLCAREA DIVORȚIEI
    (3) VĂ RUGĂM SĂ VĂ PROMOVAȚI ÎN OFICIUL DVS.
    (4) VREI BĂRBAȚI BĂRBAȚI ȘI FEMEILE POTRIVITĂ VĂ ACUM ATRACTIV
    (5) DACĂ DORIȚI SĂ CONCEPTAȚI UN COPIL
    (6) VREI DUMNEAVOASTRĂ
    (7) VEI DUMNEAVOASTRUL DUMNEAVOASTRĂ PENTRU AI IUBI DOAR PENTRU VESTUL VIEȚII LUI
    (8) Aveți nevoie de SPELL buna LUCK
    (9) Aveți nevoie de un SPOT LOTTERY
    (10) Aveți nevoie de un loc de muncă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere