Blog premiat

sâmbătă, 11 martie 2017

Telefonul de la miezul noptii

 
     Nu stiu cum sa va spun, dar, eu sunt un om normal cu nevoi simple, ma enervez extrem de rar pentru ca inteleg de ce fac oamenii lucrurile asa cum le fac, e dreptul fiecaruia sa spuna ce simte si ce gandeste...dar una peste alta am momente cand simt nevoia sa-mi golesc mintea de orice gand care ma apasa, as vrea sa ma duc pe o insula pustie... si sa plang de nedreptate, de suparare si de  cate si mai cate, noroc ca am un umar pe care sa plang, noroc ca exista telefoanele astea care sunt adevarata terapie, spui off-ul si trece tot!
    Ideea e ca nu gasesti usor acest umar, deoarece oamenii vor sa te auda cand esti bine nu cand nu ti-e bine, desi, cred ca plansul te leaga de cineva mai mult decat rasul pentru ca el are mai multa traire, mai multa emotie, emotii de calibru mare si greu  ai cuvinte de  incurajare, pentru ca poate fiecare are o alta experienta de viata si nu intelege ce te doare cu adevarat, dar poate sa spuna: daca crezi ca poti sa-mi spui ce te apasa, spune eu nu te intreb nimic insa uite ai umarul meu daca e nevoie! ma enerveaza insa la culme cei care spun - totul o sa fie bine..lasa ca nu se moare din asta!
     Simt parca diferit de la o vreme, lumea s-a robotizat cumva,  oamenilor nu le pasa.... nu ii intereseaza, prea putin vor sa ia parte si sa contribuie cumva la bucuria semenilor, dar ne plac povestile, falsitatea si ne-am dedat ipocriziei, zambim larg in poze, ca ele aduc like-ri cu tonele, e simplu nu? sub un zambet poti ascunde suferinte, poti masca problemele tale cotidiene, dam bine la lume, dar, de ce  facem asta? la ce ne ajuta cand interiorul nostru e praf?ne amagim, iar cand vedem emotii sincere ne luam talpasita ca nu stim cum sa ne manifestam....nostim nu?
     Potrivit celor scrise mai sus, m-am gandit ca voi deschide o oportunitate la  Radio Tasha, o emisiune pe saptamana la ceas de noapte unde sub nume adevarat sau imaginar  cei care vor suna  pot sa isi spuna povestea  si necazul care il apasa.Speram prin acest mod sa fim mai apropiati de sufletele celor care ne asculta.


2 comentarii:

  1. noapte far de somn este cea mai plina, cea mai ... faci tot ce vrei cu ea, este la dispozitia ta, a fiecaruia, este timpul care are timpul nelimitat din fiecare clipa ... ei, multe se pot adauga aici! asadar, o noapte plina cu tot ce ai vrea!este ce tocmai am scris, ca raspuns unui domn , stii de altfel... ei, vezi tu, ca astfel ganduri determina apropierea dintre doua persoane, leaga si fara sa-ti dai seama...o fi empatie, potrivire de caracter.. nu stiu ce-i anume, dar sigur e ceva sa gandesti la fel aprope simultan la o asa distanta! felicitari pt blogul tau dar si pentru idee!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru fiecare moment in care ai fost langa mine! apreciez comentariile tale pe radio, sunt de bun augur si am tot respectul si consideratia pentru persoane ca tine!

      Ștergere