Blog premiat

joi, 22 decembrie 2016

Definitii sau convingeri de viata

   
     Cautam mereu definitii despre viata, desi mi se pare ciudat, azi am incercat sa-mi raspund cumva, viata mea e in oamenii care ma inconjoara, pentru ca fiecare din ei si-a pus cumva amprenta, cu un zambet, cu o vorba, cu un ras sau cu un plans, cu o bucurie sau cu o suparare...
     Am fost dezamagita de foarte multe ori ca sa mai pun intrebari vietii, continui sa merg mai departe dar mi-e dor de amintirile mele, de oamenii care insemnau mult pentru mine, dar nimic nu sta pe loc, oricat ne-am dori acest lucru, mereu exista un alt act al vietii sau o alta scena care te trezeste la realitate si realizezi ca a fost totul doar in imaginatia ta.
    Mi-au reprosat multi ca eu am trait intr-un glob de cristal, ca am fost protejata si ca ma rog ..cate si mai cate...ar fi fost bine sa fi fost asa...dar, se pare ca eu am protejat pe altii, in felul meu, poate acum ma simt binecuvantata, pentru ca El mi-a aratat ca  am mult  de oferit, de apreciat si nu vreau sa fac risipa de oameni, de sentimente, de impliniri si mai e ceva! nu vreau sa raman corigenta la pusul in practica.
   As vrea in 2017 sa nu pun lacate inimii atunci cand simt cu adevarat ceva, sa nu incui usa sufletului de frica sa nu mi-l fure cineva, tanjesc sa traiesc fara frica ca pot fi ranita, vreau sa iubesc liber! vreau sa fiu eu insami, cat mai naturala, sa ma comport cumva diferit si mai ales sa scap cumva de balamucul lumii care judeca si te eticheteaza in fel si chip. Vreau sa zambesc mai mult, pentru ca se spune ca exista o relatie stransa intre zambet si unele comenzi care intersecteaza aria hipotalamica, adica cu alte cuvinte oamenii care zambesc mai mult se bucura mai mult de viata, traiesc mai mult si atunci cand se imbolnavesc le trece mai repede, apropos de hazul la necaz, atat de practicat de noi romanii. As vrea sa-i "imbolnavesc" si pe cei din jur cu zambetul meu si as vreaa sa inteleaga cei din jurul meu ca la un zambet se raspunde tot cu un zambet, la o imbratisare cu o imbratisare si la iubire tot cu iubire spre a putea sa ne luminam reciproc vietile....fiecare dintre noi este unic, un dar unic al lui Dumnezeu pentru omenire, fiecare dintre noi avem ceva de daruit altora, ceva ce nimeni altcineva nu are.
    Peste doua zile e Craciunul, hai sa fim oameni pentru oameni, craciuni si craciunite unii pentru altii!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu