Blog premiat

sâmbătă, 6 august 2016

Nu suport persoanele cu nasul pe sus!

   
      Nu le suport si pace!!! Nasul meu e carn si poate de aceea, el nu poate fi pe sus ca n-are cum, ma intreb insa ce ii face pe acei oameni sa se creada mai grozavi decat noi? masina? hainele firmate pe care le poarta, casa in care  locuiesc, cartierul....sau pur si simplu proasta educatie?
    Am cunoscut persoane cu statut social demn de invidiat, oameni alesi vis-a-vis de care am un mare respect si admiratie, care nu-ti lasau nici macar o clipa senzatie ca te privesc de sus, dimpotriva, aveai o stare de bine in prezenta lor. ..avea William Shekespeare o cugetare care suna asa"De ce nu-s oamenii asa cum par? sau, daca nu, sa nu mai para oameni" ...subscriu!
    Omenia e mai scumpa decat toate avutiile, din pacate lumea nu intelege ceva -  nu orice om poate fi omenos insa orice om poate fi bogat, ca deh! cu cat esti mai nesimtit, cu cat stii mai putin, cu cat esti mai needucat cu atat ai sanse sa fii mai bogat, adica sa te avanti in treburi neoneroase si sa faci bani peste noapte, adica sa te imbogatesti, iar mai apoi sa te fleduri cu nasul pe sus, uite-m-as! m-am ajuns, nu ma dau pe zece!
   Urasc si persoanele care o ard cu un zambet fals in fata, iti dau dreptate si mai apoi iti infing baioneta pe la spate....pai lasa-ma dom-le!!! spune-mi mai bine in fata ce vrei si o  lamurim pe loc...asuma-ti atitudinea!
   Eu zic asa - Oamenii care isi cunosc valoarea nu o trimbiteaza ei sunt pur si simplu! n-au nevoie de recunoastere si nici de nasuri pe sus, ca deh!!! te doare gatul mai frate la un moment dat, cat pot sa-l tii asa? simte-te confortabil in  relatia cu oamenii, nu e nevoie sa te dai mare, asta se vede din atitudinea ta! nu deprecia pe cei din jur, daca ei nu sunt pe gustul sufletului tau, ca tocmai aici e frumusetea noastra, in faptul ca suntem diferiti!
   Oricum eu nu am timp pentru astfel de persoane decat pentru persoanele  pe care le iubesc! cu din acestia nu ma risipesc...asadar nu va dati balene intr-un lighean cu apa ca sunteti jalnici!
    

Un comentariu:

  1. Ai perfecta dreptate. Majoritatea nu se responsabilizeaza cu nimic, probabil se cred perfecti asa ca mai greu sa-si asume...... Te pupic <3

    http://i1112.photobucket.com/albums/k491/beta52/d7ac58f7ac15090bf209a34252358112.gif

    RăspundețiȘtergere