Blog premiat

luni, 13 iunie 2016

Ploi cu iubire


    Am impletit un parapleu  din ganduri in aceasta zi ploioasa, de ce? pentru ca in cercul meu de interes social ploua cu de toate, nu sunt eu cea care ar trebui sa ma lansez in discutii moralizatoare sau in sfaturi psihologice dar fac parte din aceasta multime de prieteni virtuali si uneori simt nevoia sa-mi dau cu parerea...o fi bine, o fi rau, cert este un lucru!!!  sunt satula pana peste cap de relatii abuzive, de oameni care iti arunca cuvinte mascate de suparari, de oameni care vorbesc in termeni urati despre tine,  si preocuparile tale chiar daca nu au avut nici macar ocazia sa te stie in realitate, folosesc in avantajul lor o realitate pe care o distorsioneaza, uneori ai senzatia falsa ca e doar un episod  din viata agresorului si incerci sa-i cauti scuze, dar daca ele perpetueaza, trebuie sa te gandesti serios ca acea persoana are ceva patologic....
    Un cuvant urat face mai mult decat 10 fapte, poate dezbina si ucide sentimente, poate pierde un respect si poate schimba un curs al vietii.
     Azi ploua lent, placut si usor zgomotos, apatic, usor cochet...cochetez si eu cu ploaia incercand cumva sa topesc toate dorurile mele, si incerc sa invoc unele mai blande,  sau mai curajoase, sau mai altfel pur si simplu! e greu sa-ti traiesti diminetile de unul singur, e greu ...te-ai gandit candva draga cititorule ca viata asta e pe atingeri de suflet?pe oameni frumosi? pe adunari de zambete?
     Uneori intalnesti oameni frumosi dar te multumesti doar cu marturisirile  de dragoste si cu dorinta, pentru ca te afli in fata unui om care nu te poate si pe care nu il poti nici tu ...mda...! sunt zile pe care as vrea sa le sar, sa le grabesc, sau sa le aman pentru ca ce mi se intampla imi da  mult de gandit....sunt zile pe care le-as imprumuta cuiva care poate le-ar folosi mai pretios decat mine....offffff! ploaia de azi imi sopteste asa...pic- pic...dor- dor! dar trenul vremii ma va duce cine stie unde...poate acolo unde ploua cu iubire, iar eu voi zambi doar a liniste, a bine si a frumos!

Un comentariu:

  1. Ploua cu amintiri ,iubiri si amagiri
    Ploua cu ganduri,cu soapte spuse printre randuri...

    RăspundețiȘtergere