Blog premiat

vineri, 6 mai 2016

"Scuzemie" sau prea multa introspectie


   




    Azi incerc sa pun capat temererilor care imi saboteaza mintea, incerc sa renunt la ideea ca oamenii pot macar pentru o vreme sa se comporte asa cum mi se pare mie firesc ca ar trebui...imi misunau prin minte zeci de scuze pe care le formulau intr-un fel sau altul sau pe care la randul meu le acordam celor care poate voit sau nevoit le greseam...dar, gata!!! nu mai vreau nicio vina empatica daca pot s-o numesc asa, vreau sa fiu recunoscatoare Lui pentru ca sufletul meu e plin de armonie,  si ca ma bucur de oameni frumosi in jurul meu, sunt sanatoasa, am doua fete minunate de care sunt mandra, sufletul meu e cald si luminos, vesel mai mereu, de ce as umbri starea cu nimicuri?
    Aproape tot ce imi propun reusesc sa duc la indeplinire, am incredere in fortele mele chiar si atunci cand unele situatii ma supara, intretin ganduri pozitive, ele vibreaza cu universul si emotiile pe care le traiesc rezoneaza  cu gandurile mele predominante, ma bucur de fiecare clipa, ma bucur cu alte cuvinte de viata!
   De ce as creste in gradina sufletului meu buruieni cand o pot umple cu flori? pentru ca ceea ce sadesc aia culeg....oglinda sufletului meu imi arata tot ce am si ce merit de fapt - oameni frumosi, dragoste si prieteni care ma ajuta sa depasesc obstacolele, o persoana care se respecta pe sine este o persoana care stie sa respecte si pe cei din jur si asta ii aduce multumire.
    Mai zilele trecute cineva imi trimitea in privat o melodie - VAMA - Copilul care alearga catre mare ,
raspunsul pentru acea persoana este ca viata este o oglinda si pentru rege si pentru cersetor..."coroana" inseamna virtutiile pe care le are acea persoana  indiferent de statut...nu conteaza cati supusi, cat de mare e imperiul ci nobletea....iar vocilor critice le spun sa nu mai invinovateasca pe altii pentru incidentele lor ci mai degraba sa caute in interiorul lor, pentru ca eu validez doar vocea mea interioara, ea nu ma scoate niciodata din ritmul vietii  dimpotriva ea imi spune ce e bine si ce nu e bine pentru mine, nu altii!...si mai e ceva ce nu trebuie uitat - darul neprimit se reintoarce la cel care il face...viata este darul cel mai de pret, trebuie sa visam macar la soare ca sa ajungem  la stele.

2 comentarii:

  1. Scuzele sunt importante pentru sanatatea noastra fizica si psihica. Studii recente au aratat ca a primi scuze din partea cuiva are un efect pozitiv notabil asupra corpului, în sensul ca afecteaza functiile corpului persoanei care le primeste - tensiunea arteriala scade, bataile inimii si respiratia devin mai regulate.

    RăspundețiȘtergere
  2. @admintasha Draga Olga, astazi esti in gandul meu, asa ca m-am reintors sa iti spun ceva: Cauti de ceva vreme o samanta de Fericire. Unii spun ca e usor de gasit. Cei mai multi insa spun ca e foarte greu. Unii spun ca ar trebui sa o cauti. Altii spun ca ar trebui sa o astepti sa te caute. Cine stie. Eu cred ca este ca o samanta de papadie, cu aripioare diafane, ce pluteste nepasatoare in jurul nostru. Este atat de micuta incat de multe ori trece neobservata. Atat de sfioasa incat daca te zbati sa o prinzi in palma, nu faci altceva decat sa o alungi. Ai zarit-o si astepti in liniste sa se aseze, pe umar, in par, in palmele deschise, chiar si pe varful nasului. Nu conteaza, doar sa se aseze. Apoi o s-o prinzi si n-ai sa-i mai dai drumul.
    Priveste cu atentie in jurul tau si asteapta, asteapta sa se aseze..chiar daca se aseaza doar pe varful nasului, va fi bine, o vei simti!

    RăspundețiȘtergere