Blog premiat

joi, 21 aprilie 2016

Refugiu

 
 
    Ajungem uneori sa numaram orele, minutele, zilele  din varii  motive dar mai rar ne gandim la cat de minunat trec ele atunci cand ai pe cineva drag alaturi, iar daca nu e alaturi macar in mintea ta mereu...azi, am realizat daca pot sa spun asa frumusetea timpului in care tu esti in mintea mea...si am sa-ti spun concluzia la care am ajuns - simt ca am un  rost!hmmm!!! care e rostul meu? sa te fac  pe tine sa vezi frumosul timpului in care eu sunt in mintea ta! Frumosul meu cu frumosul tau ne ajuta sa mergem mai departe chiar si atunci cand totul se prabuseste in jurul nostru, e o arta sa poti sa tii timpul in loc, sau macar sa simti ca nu l-ai trait degeaba, ai facut ce ai simtit cu adevarat!...adica ai cascat bine ochii si te-ai bucurat de prezent, sau mai bine hai sa reformulez -  ne-am bucurat de fiecare clipa ca si cum ar fi ultima, am trait momentele la maxim,....se spune ca balantele cauta echilibru, am simtit ca sunt in balanta cu tine, ca talerul tau e la fel de plin ca si al meu si nu ma pot gandi la esec, nici macar nu am simtit nevoia sa ma gandesc ca s-ar putea in zilele ce vin sa apara ceva care sa strice magia, nu vreau planuri, vreau sa ma las purtata de val, pentru ca merita sa-mi asum riscul de a ma regasi plina de fericire in acest univers,  imi amintesc un pasaj din cartea lui Coelho" Unsprezece minute" in  care spunea cam asa - mi-am permis sa ma indragostesc dintr-un  motiv simplu:  - nu astept nimic!...si tot ce se intampla acum e o intalnire intre doua suflete pierdute  care vor sa reintregeasca  universul... doi oameni care sunt intr-o profunda bucurie,  intelegere si prietenie si care simt o  sublima relaxare si ...gata!!! ...ATAT! ca oricum e prea mult !!!
      

Un comentariu:

  1. Magia e magie, miracolul este miracol! Magia spre deosebire de miracol are un suport real, si nu rareori, magia dezvaluie miracolul, acel miracol ascuns in magie! Sa nu fugi niciodata de magia care te cuprinde, risti sa dai cu piciorul in miracolul ascuns in ea!

    RăspundețiȘtergere