Blog premiat

joi, 1 octombrie 2015

Parfum de ploaie


    Am incercat azi sa ma bucur de ploaia de afara, sa ma gandesc la lucrurile frumoase din viata mea, sa ma gandesc ca in ultimul timp  in sufletul meu ploua cu iubire si e atat de bine, imi spala sufletul si ma simt ca noua, vara a ramas in urma, e amintire deja,  roata vietii se invarteste vertiginos, uneori abia tin ritmul, mai ales ca am ales in ultimul timp sa calatoresc foarte mult!
    Ploaia e binecuvantare, lasa aerul curat, natura proaspata si oamenii mai linistiti sau poate asa mi se pare mie, cert este un lucru, in toamna asta vreau sa ingramadesc toate tristetile mele de pana acum, sa le inchid ermetic....vreau emotii de alta natura, vreau sa las sufletul sa fie inundat de bucurie, ea sa fie indulcitor pentru zilele lungi de iarna care curand vor bate la usa.
    Ploaia sunt sigura ca o sa-mi topeasca toate dorurile, o sa fac loc in inima mea lucrurilor frumoase care  sunt nerabdatoare sa se implineasca!

5 comentarii:

  1. OCTOMBRIE , o noua luna care se așterne in drumul tau ....., sa fie plina de reușite , impliniri si gânduri frumoase ! 
    "Impart umbrela mea cu altii atunci cand ploua, iar daca nu am umbrela impart ploaia". Si cuvintele.
    Ploua...Ploua cu picuri oglinditi in soare...Ploua cu stropi de aur...Ploua cu lumina...
    Imi place ploaia...Imi place sa alerg prin ploaie la fel de mult cum imi place sa miros un trandafir.Iubesc...Iubesc si simt cum se scurg lacrimile de cer pe chipul si sufletul meu inocent de copil si ma indeamna spre visare...Ador...Ador acel miros de ploaie si curat...Il simt cu sufletul...Ador sa privesc cum se imbina culorile in snurul arcuit si vesel...
    Ploaia are miros de petale, de fericire, de tristete...Toate in acelasi timp si in aceeasi masura....Ploaia aduce sufletului meu parfum de iasomie si de trandafir.
    Cand ploua, inima-mi bate tare si simt parfum, parfum de ploaie...

    RăspundețiȘtergere
  2. Parfum de ploaie am simtit si eu azi...sigur ca era amestecat cu putina iubire, e placut sa te stii iubita si pretuita de oameni la care tii mult!ITu esti un suflet sensibil si deloc refractara la tot ce inseamna natura umana, poti sa cobori si la nivelul unui om care nu se ridica la nivelul tau, dar la fel de bine poti da clasa celor care vor sa para mai grozavi ca tine...vezi de aia te plac eu pe tine! dai fiecaruia ce i se cuvine! te imbratisez cu drag si dor! Ploaie de iubire in suflet sa ai suflet drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Te urmaresc cu multa admiratie, ai un suflet minunat , peste care picuri de ploaie sa reverse doar fericire !

    RăspundețiȘtergere
  4. Suntem la Moneasa, data viitoare te anunt si pe tine sa ne putem intalni...acum am venit direct din Italia aici cu prietena mea Camelia Andrei, din pacate nu te-am putut anunta ca am schimbat telefonul si nu il mai am in agenda numarul tau ...asa ca n-am avut cum sa te anunt...te pup Rodica!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sedere placuta la Moneasa, iti voi lasa numarul meu de telefon si poate voi avea norocul data viitoare sa te intalnesc atat pe tine, cat si pe minunata ta prietena Camelia Andrei ....va inbratisez cu drag !

    RăspundețiȘtergere