Blog premiat

duminică, 26 iulie 2015

Oamenii pozitivi din viata mea

 
 Azi am facut o balanta  daca pot s-o numesc asa, sau mai bine spus o retrospectiva a vietii mele  din ultimii 10 ani si ce credeti?s-au perindat prin mintea mea evenimentele si intamplarile traite  incat pur si simplu parca am simtit emotia  acelor momente, important este altceva insa, am ajuns la o concluzie ca Dumnezeu mi-a scos in cale foarte multi oameni frumosi in aceasta perioada care mi-au adus mult bun si mult frumos in suflet, care m-au motivat pur si simplu sa pot merge mai departe, cap de lista este Camelia Andrei, prietena mea din Italia, ea m-a ajutat sa-mi reformulez personalitatea, pentru ca realizasem dupa moartea sotului meu ca oamenii nu sunt chiar ce par a fi...sunt manati si de interese, lucru care pur si simplu m-a descurajat pentru ca pe foarte multi ii considerasem prieteni.
    Am intalnit si oameni care m-au facut sa visez pur si simplu, asa cu ochii deschisi, dar poate ca si visarea aceea a fost benefica vietii mele chiar daca eu poate am asteptat concretizarea acelor vise... important in acest caz e ca mi-au dat doza de optimism de care aveam nevoie si m-au facut mai increzatoare in fortele mele, de cativa  dintre acestia ma simt si acum legata sufleteste chiar daca...
   Cert este un lucru, bagajul meu emotional este divers dar nu m-am centrat pe esecuri niciodata, chiar daca unii mi-au furat naivitatea cu care am crezut in frumusetea lumii, nu ii urasc pentru ca in viata reala nu exista reciprocitate ca in scenariile din filme si apoi fiecare dintre noi are libertatea de a-si arata devotamentul si iubirea asa cum o simte, in stilul propriu, nu poti impune sa fi iubit asa cum iubesti tu!
    N-am avut niciodata dimensiunile 90-60-90, dar am avut o oglinda in ochii prietenilor mei, ei au fost oglinda mea, datorita lor am aflat ca sunt curajoasa, ca  sunt ambitioasa, ca sunt inteligenta, ca sunt frumoasa (scuzandu-mi-se lipsa de modestie...!!! ) n-am cautat niciodata contraargumente sa-i contrazic ca nu mi-au permis asta ( consider ca ar fi fost o conduita de risc...desi , ma rog asumarea riscurilor este o cerere continua altfel n-ai cum sa mergi mai departe)... si bine au facut! ca asta m-a facut sa ma simt mai sigura pe mine, sa ma simt mai bine in pielea mea!
    Interactiunea mea cu persoane negative  incerc s-o minimalizez pentru ca nu e vina mea ca ei nu stiu sa-si gestioneze viata, de ce spun asta? pentru ca am incercat uneori sa ma apropiu de ei cu dorinta de-ai face mai buni, dar asta s-a intamplat doar temporar, foarte repede am realizat ca si-au dobandit anumite obisnuite care au avut un caracter repetitiv si atunci merita sa te lupti cu morile de vant? categoric nu!
    In viata mea  au fost si persoane precum Carmen si Costy din Franta care m-au facut de multe ori sa rad pana la epuizare, sunt oameni plini de viata, cu zambete largi si multa pasiune m-au dus in zona de confort spiritual de care avem atata nevoie uneori... tuturor oamenilor frumosi din viata mea le doresc multe momente de gratie, pentru ca acelea sunt momentele cand Dumnezu intervine in viata noastra si ne deschide drumul spre bine si frumos, iar viata lor sa fie ca un copac cu flori!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu